onsdag 26 juli 2017

Manduzana på resa!

Två tisdagar i rad har Manduzana varit på resa till Granhammar och hälsat på Ateljé Norrgården/Ostbitens stickläger. Jag har varit där och visat upp hur jag har färgat gårdens garn (det är därifrån mitt 2-trådig Gotland och 2-trådig Leicester kommer ifrån) och berättat lite om mitt jobb som indiefärgare. Inte nog med det så har jag klappat på fåren som ger mig mitt garn, gosat med både kalvar och hundar och träffat trevliga stickare!
Se bildkavalkad nedan :)












2 kommentarer:

  1. Du har ingen"turné" lista någonstans? Har en kompis som vill klappa lite på dina garner innan hon bestämmer sig. Men du finns ju inte i någon butik utan bara på nätet? Om man visste ett tag i förväg var du befinner dig så är det ju lättare att planera ett marknadsbesök eller två.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är inte på äventyr så ofta så tyvärr har jag ingen sån lista. Jag brukar säga till på instagram om jag ska på marknad eller så, så mitt tips är att hålla utkik där.

      Radera