måndag 29 juni 2015

Mina sockan Anna!

Mönster: Nu har även mina sockan Anna av Dödergök hamnat på bild. Dom har varit klara länge eftersom jag teststickade mönstret men jag hann inte med att fästa trådar eftersom jag fick börja färga garn-kit istället. Men nu är dom klara, invigda och fotade. Jag älskar dom! 

Garn: Mitt egna Manduzana Sock. Det är alltså det här garnet som är i dom specialfärgade garnkiten till det här mönstret som går att köpa i min Etsy-butik.
Psstt! Kiten har varit slut ett tag men i veckan kommer det ett helt gäng med nya kit till er som inte hunnit köpa era än! 


Stickor: 2.5 mm karbonz rundsticka. Magic loop for the win! 






1 kommentar:

  1. De är ju så jäkla snygga! Både mönstret och den helt underbara färgkombon du fått till. Jag känner ju att även jag borde ha mig ett par egna Anna-sockor.

    SvaraRadera