tisdag 5 augusti 2014

Dagen före Fattigskogen.

Jag tänkte blogga en del om sticklägret jag varit på i Fattigskogen. Som vanligt blir det ett inlägg för varje dag. Jag gillar att kunna gå tillbaka och tänka "jaha, det var på torsdagen vi gjorde det där roliga".
I år började jag min resa en dag tidigare. Jag åkte till Ulrika redan på tisdagen för att slippa stressa på onsdagsmorgonen. Det var en fin dag där vi stickade på en filt i gräset, åt vattenmelon, pratade, gosade med katter, åkte och hälsade på hunden Max och hade det bara mysigt. 

På morgonen när jag skulle ta mig till tåget tog jag mig nog lite vatten över huvudet, haha. Men det gick bra. Allt satt fast hela vägen men det var också den mest vingliga cykeltur i hela mitt liv!



Stiggen och Rally var lite knäckta över att dom inte fick gå ut, haha.

Hunden Max har inte fattat det här med pinnar. Enligt honom är en pinne = ett helt träd. Knäpphund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar