onsdag 18 juni 2014

Dom senaste tio dagarna...

...har jag farit och flängt ett flertal gånger mellan Uppsala och Söderköping - både med bil, tåg och motorcykel. Så vad har jag gjort då?

Jag har varit i Norrköping och gått på speedway två gånger och fått se mitt lag både förlora och vinna stort. 



Jag har också klätt upp mig i temat "gult och hemstickat" för att gå på ärkebiskopsvigning i Uppsala domkyrka. 



Och fått paket från Magasin Duett med garn som ska bli en kofta.


Jag har också läst igen. Äntligen! I hela mitt liv har jag läst mycket och haft lätt för att dyka in i bokens värld och bara hetsläst. Men det har liksom försvunnit lite de senaste åren. Jag tror att det har med stress och min "gå-in-i-vägen-period" att göra. Och att studier på universitet går ut på att läsa tråkiga böcker och dödar hela glädjen med att läsa. Men nu har jag, sist av alla, läst första Hungerspelen-boken och jag är sååå fast. Jag fastnade direkt, bara ett par sidor in i boken. 


Jag har faktiskt stickat lite också :)



Samma mönster men i olika färger har jag stickat. Lagom tankekrävande för någon som har sommarlov, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar