söndag 30 mars 2014

Efit

Det är Ett Foto I Timmen idag. Eftersom jag har varit på resande fot under dagen har jag lagt ut bilderna på Istagram (där jag heter manduzana) under dagen men nu finns dom även här!

08:30 - Vaknar upp i ett församlingshem utanför Linköping och äter frukost. 


09:30 - Tredje och sista dagen på distriktsårsmötet för Svenska Kyrkans Unga i Linköpings distrikt sätter igång!


10:30 - Årsmötet pausar för söndagsmässa.

11:30 - Årsmötet fortsätter. Stickning och kaffe är ett måste på årsmöte! 

12:30 - Har precis käkat lunch.

13:30 - Innan årsmötet startar igen (för att avslutas, haha) så är det gruppfotodags.

14:30 - Satt jag i en bil från det avslutade årsmötet och sov.

15:30 - På vägen hem stannade vi till hos syster för att lämna tillbaka luftmadrassen vi lånat under helgen. Och gosade med katten Oscar (som är släkt med vår katt Meeko).

16:30 - Har precis satt mig till rätta på tåget mot Uppsala.

17:30 - Fortfarande på tåget, trött och halvsovandes till en gammal Värvet-intervju.

18:30 - Sitter på tåg nummer två efter byte i Stockholm. Snaaart hemma.

19:30 - Framme! Men ännu inte hemma. Står och vaktar cyklarna på Stora torget medan Björn köper mat. Att laga mat när vi kommer hem efter den här dagen känns inte så lockande.

20:30 - Hem ljuva hem! Äntligen sitter jag i min egna soffa och fäster trådar på en sjal och tittar på tv. Nu är allt som det ska igen!

21:30 - Soffhäng. Det här blir sista bilden för idag. Nu är vi trötta och slitna efter den här helgen och ska sova. Tack och godnatt :)

2 kommentarer:

  1. En stickning i den fina färgen, den ser ut att kunna pigga upp den tristaste av mötesflrhandlingar!

    SvaraRadera