lördag 17 augusti 2013

Thank you, Mr Postman!


Den här veckan har varit en väldigt bra post-vecka. Tre gånger har det kommit post till mig (förutom tråkpost) och jag har blivit så himla glad varje gång. Jag älskar ju verkligen att få post. Som tonåring skrev jag och mina vänner som bodde lite längre bort jättemycket brev till varandra hela tiden, mest för att vi älskade det här med att få något fysiskt från någon annan. 

Hur som, i måndags kom min stickbok som jag beställde i Fattigskogen från Lenas Garn; Babystickning på stickor 3. Den innehåller så himla mycket fina barnkläder och jag vill sticka alla på en gång. Det enda bra med att komma upp i åldern där alla ens vänner får barn är att jag har någon att sticka barnkläder till, haha.
En annan sak som kom på posten är det prickiga på bilden, en kjol från Gudrun Sjödén fast den här kom från Johanna. Så himla gulligt av henne att hon tänkte på mig. Jag älskar den!
Och igår kom garnet, Rowan Fine Tweed, från Garnkorgen. Tanken är att jag ska hänga på Kamillas Mystery KAL och att det ska användas då. KAL'en började ju för en vecka sen men jag har inte riktigt kunna bestämma mig för färg på garnet och sånt, men nu är jag redo! Häng på ni också! 

Jag önskar att alla mina veckor var såhär fyllda med post, haha!

2 kommentarer:

  1. Ja tänk om det alltid var den sortens post man fick. =)

    Garnet ser ljuvligt ut!

    SvaraRadera
  2. Jag har bara fått tråkpost den här veckan... Men å andra sidan hade jag redan boken (babystickning på stickor 3) och valde garn ur garnlagret hemma (Easyknits Splendour i grönt) till Kamillas Mystery KAL, så jag får väl skylla mig själv;-). Fina färger på garnet du valde!

    SvaraRadera