måndag 14 januari 2013

En bortglömd stickning


Jag blev påmind igår om att jag har ju en Ishbel som har legat i dvala hela hösten. Det dumma är att det bara är en diagramdel kvar (på åtta varv) och sen är den klar. Jag måste sluta lägga undan stickningar när dom näääästan är klara. Det blir ju bara en tråkig börda som egentligen inte behöver vara alls. Men nu är den på gång igen. Med ett annat garn för det andra tog slut. Det är liksom som att allt bara flyter på utan problem med den här sjalen, haha. 

4 kommentarer:

  1. Härliga färger vad är det för garn?

    SvaraRadera
  2. Så fin, den måste du göra klar! Jag har inte heller städat ut julen än. Men kanske någon gång denna vecka, jag får se. Jag med gillar extra ljuset. =)

    SvaraRadera
  3. Den var verkligen alldeles för fin för att möta ett UFO:s öde... :)

    SvaraRadera