tisdag 8 maj 2012

EFIT

Det var ett tag sedan jag hade en efit-dag, men nu är det dags igen! Flera deltagare hittar ni här.

08:10 - Jag började dagen med att plugga lite. Det är väl i stort sett så min dag kommer att se ut.

09:10 - Frukost! Körde på Hemulen-tema med hans mugg och en lila skål till.

10:10 - Pausade studierna en stund för att sticka på min Swallowtail.

11:10 - Pluggar vidare. Geografi är inte riktigt min grej men det kunde varit värre.

12:10 - Såg att jag är månadens intervju på Stickamera.

13:10 - Äter lunch. Idag blir det stekt ris med stekta grönsaker och ägg.

14:10 - Dricker kaffe och pluggar vidare.

15:10 - Tröttnade på studierna och bakade lite bröd istället.

16:10 - Resultatet av brödbaket.

17:10 - Meeko tittar längtande på husse och vill att han ska klia henne på magen.

18:10 - Pluggar vidare. Jag är så trött på det!

19:10 - Dags för speedway! Mitt lag Vargarna tog emot Västervik på hemmaplan.

20:10 - Äter fisksoppa med sambon och fortsätter titta på speedway. Det här blir sista bilden för idag, för resten av kvällen satt jag bara med huvudet i skolböckerna.

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Kikar in på din dag så här långt. Plugga blir det här med, om jag hinner :-)
    Återkommer senare igen.

    SvaraRadera
  2. Här jobbas det för fullt. Skönt med hoppa-runt-bland-bloggar-paus. =)

    SvaraRadera
  3. Tur att du har en fin stickning att varva pluggandet med! :) Gillade själv mest bara kulturgeografin, och fasade för naturtyperna och kartkunskapen...

    SvaraRadera
  4. hej tittar in på din dag, fin stickning du har där

    SvaraRadera
  5. Jag som gillar geografi! I alla fall när jag inte måste plugga det ...

    Mycket gott i din blogg, bara att se en prickig skål gör mig hungrig!

    Men ett lite knas blev det väl på speedwayen - inte möter Vargarna sig själva?

    http://vardagsnjutning.blogspot.se/2012/05/efit-istallet-for-gym.html

    SvaraRadera