måndag 27 februari 2012

Vår och höst-färger

Jag har två stickningar igång nu, en i vårfärger och en i höstfärger. Jag stickar mest på den i vårfärger just nu. Betyder det att jag längtar galet mycket efter färg och solljus?

Jag håller på och teststickar ett mönster på torgvantar som jag gjorde tidigt i höstas. Jag tänkte få fingrarna ur och äntligen publicera det men först måste jag teststicka! Sen kommer det nog upp här som gratismönster på bloggen.


Stickningen i höstfärger är koftan till sambon. Bakstycket är klart och höger framstycke har bara ett par centimeter kvar. Det går framåt men det är en himla tråkig stickning just nu!

2 kommentarer:

  1. Det ser ut att bli fina torgvantar! Jag gillar dessutom garnet du använder.
    /Helena

    SvaraRadera
  2. Det ser ut att bli fina torgvantar! Jag gillar dessutom garnet du använder.
    /Helena

    SvaraRadera