torsdag 16 juni 2011

Studentfirande.

Idag har jag varit på studentfirande för min kusin :)

Mina kära kusiner!

Studenter på flak!



Lite fåniga och suddiga bilder på mig! Såhär fin var jag i kväll med ny tröja med småprickar, småsminkad och sommarsandalerna :) Jag har inte burit smink sen...julafton? Ja, jösses.


Jag måste ju, såklart, bjuda på en bild från min egen student. Svarthårig och med svart klänning och barfota, såklart! Konstigt egentligen att jag fick ta studenten, eftersom jag i stort sett aldrig var i skolan. Jag kan idag känna lite sorg över att saker och ting inte var annorlunda. 

1 kommentar:

  1. Hej! Long time no see :)

    Jag förstår vad du menar om att man kan känna sorg över att saker och ting inte var annorlunda. Själv hade jag egentligen inget slutbetyg när jag tog studenten utan jag hade ett så kallat "samlat betygsdockument".. Plus att själva studentdagen/kvällen inte var någon höjdare direkt.. (migrän på dagen och feber dagen efter) Men, det är ju inget man kan ändra på i efterhand. Man kan bara ändra på hur och vad man själv tänker på från den tiden.

    Kram
    Sara

    SvaraRadera