måndag 10 januari 2011

Maaassa garn!

Nu är jag hemma i Uppsala igen. Skönt att vara tillbaka till sina egna saker och komma in i sin egen rytm igen. Mindre skönt är att jag måste plugga som en dåre den närmaste veckan eftersom jag aldrig lär mig att göra saker i tid.

Men nu till det jag faktiskt skulle skriva om. Jag fick med mig en del garn tillbaka hit upp igen.

Jag köpte två nystan Raggi. Det ena har jag redan börjat på och det ska bli en mössa till pappa.


Jag köpte också två nystan av "förkvällsgarnet" från Opal.


Och när jag köpte Förkvällsgarnet hade dom ett erbjudande i butiken om att man kunde köpa 10 nystan Candy från Svarta Fåret och då få med ett gratis häfte med mönster på bakverk. Och jag kunde såklart inte stå emot!

Jag var också på Korps och lämnade sjalen och mössan som jag gjort för deras räkning och fick med mig lite nytt garn tillbaka. Vad det ska bli får ni se längre fram!

2 kommentarer:

  1. Åh, det var inget dåligt tillskott! Ser fram emot att få se vad det blir av alla de här läckerheterna.

    Ha det så jättegott!

    SvaraRadera
  2. Waow, så härliga garner! Kakhäftet ser verkligen inspirerande ut, förstår att du inte kunde motstå det och garnet. Lycka till med pluggandet!

    SvaraRadera